ďťż
C.J Miles w D-League




Chomik - Śr sty 11, 2006 11:16 am
A co mi tam , nasz czlowiek w D-League zasluguje na swoj wlasny topic ! Dzisiaj drugie spotkanie w Albuquerque Thundebirds rozegral C.J. Miles i byl najlepszym strzelcem zespolu. Wchodzac z lawki gral 35 minut ; zdobyl 16 punktow , tyle ze przy fatalnej skutecznosci (4/16 za 2 , 6/10 za 1) ; 3 raz zebral pike i mial 2 przechwyty. W recapach napisali ze to on m.in. prowadzil pogon druzyny w 4 kwarcie ktora ostatecznie ulegla 91-83 z Fort Worth Flayers. Porzedni mecz z ta sama ekipa zdecydowanie wygrany przez Thundebirds 111-71 rowniez byl udany dla Miles'a. W 19 minut spedzonych na parkiecie rzucil 11 punktow ( 3/6 za 2 , 5/6 za 1) , 6 zbiorek. Patrzac na statsy mozna przeczepic sie do duzej ilosci fauli , dzisiaj 5 wczesniej 4. Ale jest to chyba czesta przypadlosc u mlodych zawodnikow ktorzy dopiero ucza sie fachu. Bledy sa do wyeliminowania patrz Deron do ktorego miano pretensje o to samo. W zwiazku z powyzszym oddelegowanie C.J do D-League bylo ze wszech miar dobra decyzja. Niech sie chlopina ogrywa , rozwija talent. Lepsze to niz grzanie lawy i branie kasy za kibicowanie. Czekam na kolejny udany wystep Milesa najblizsza okazja 13 stycznia w starciu z ... Fort Worth Flayers cos dziwny maja ten rozklad




Cavs - Pt sty 13, 2006 2:43 pm
A wedlug mnie CJ nie zasluguje na gre w D-League.Jest to zawodnik o bradzo duzym potencjale.Porownal bym go do Iggy'ego lub drugieo Milesa w NBA, czyli Darius Milesa z Portland.Wiem ze za duzo w NBA sobie narazie nie pogra, ale gdybym byl trenerem obojetnie jakiego klubu to dawalbym mu z 15 min na mecz na pewno, poniewaz uwazeam ze pierwszoroczniacy powinni byc wyprubowywani w swoim 1 sezonie i potem w swoim drugim sezonie oddelegowani do D-League jesli sie nie sprawdzaja.Chodzi mi o to że jak jakis rookie spedzi na parkiecie podczas meczu 2 min i nic nie zdobedzie to juz mowiom ze nic nie umnie i go oddaja do D-League.A jakby mu tak dali 20 minut, chocby nawet w 1 meczu to napewno zagralby lepiej.Wiec tacy trenerzy ktorzy oddaja zawodnikow ktorych nawet nie wpuscili na parkiet (np.Gerald Green z Boston'u-tez wielki potencjal) to nie sa trenezy!!!Najlepszym przykladem takiego zwodnika jest wedlug mnie Andrew Bynum.Rzatko kiedy go wpuszczaja, a jak wpuszcza to na 20 sek, a w meczu z indiana z poniedzialku na wtorek (9.1.2006r.) zagral 5 min i zdobyl 6 pkt i 3 zb.To sie nazywa POTENCJAL!!!

TAKIE JEST PRZYNAJMNIEJ MOJE ZDANIE!!!



paul - Pt sty 13, 2006 3:24 pm
w tej chwili sytuacja w Utah jest taka że nie ma szans na grę tego młodziaka.troche szkoda,ale niby za kogo by miał grać? myśle że włodaże Jazz podjeli słuszną decyzje by chłopak grał na zapleczu nba. fakt,lepiej dla niego było by grywać choćby po 5 min,ale kto by miał ze składu odpaść? a niegra również Owens.myślę że za rok-dwa chłopak dostanie szanse się pokazać.ale w tej chwili to jest raczej nierealne,no chyba że odpukac jakaś kontuzja się trafi.ale lepiej nie.więc niech chłopak gra w niższej lidza,a to mu wyjdzie na dobre.



Cavs - Pt sty 13, 2006 9:40 pm
Jesli CJ mialby grac to ja bym skrucil Ostergat'owi ilosc minut i w te wolne minuty wstawilbym do gry Miles'a.
...no chyba że odpukac jakaś kontuzja się trafi...




gimmie - So sty 14, 2006 9:16 am

A jakby mu tak dali 20 minut, chocby nawet w 1 meczu to napewno zagralby lepiej.
Najwięcej minut jakie spędził na boisku to własnie 20. Może jdnak pomyliłes C.J.'a z kims innym.

Zagrał ąłcznie z meczami w prew w 15 meczach. Chyba patrząc na jego statystyki można odnieść wrażenie że jeszcze nie nadszedł jego czas na NBA. Ja się ciesze zę pogrywa sobie C.J. w D-League bo treningi to nie wszystko. To może na niego miec wspaniały wpływ wie ze jest obserwowany nabierze więcej doświadcznia i niedługo wygryzie Giricka ze składu. Ja też czasem nie rozumiem decyzji dlaczego ktoś nie wpuszcza młodego utalentowanego zawodnika. Ale popatrz na numer dwa draftu. Myślisz, ze C.J. powinien grac wiecej od niego. hm.

A po drugie jak miał wchodzić za Ostertaga i czemu porównujesz go do Bynuma. Gdzie C.J. ma walczyć z Centrami hm. Z takimi problemami kadrowymi Lakers , ze tamten gosć ( Andrew Bynum) nie gra to jest dopiero dziwne. DO tego C.J. ma srednią minut gdy występował po ponad 9 minut. Bynum ma średnio po 7 minut w 20 meczach. Oki zagrał w większej ilości meczów. Ale ilość to nie jakość. Pozatym C.J. miał za rywali Giricka któy gra ostatnio rewelacyjnie. Browna który został sprowadzony w bólach i grać w końcu musiał zacząć dobrze. I zaczął. I Derona Williamsa który w wielu meczach jednak grął na dwójce. Nie wspominając o Harpringu. A Bynum moze zacznie występować wiecej pod nieobecność Mendelevenki.
Inna sprawa. Kweme Brown. To po tylu latach dlaej nie opierzony zółtodziub i spokojnie moze go zastępowac Bynum napewno mniej nie zespuje. Co innego Ostertag w Jazz. Najbardziej doświadczony zawodnik JAzz.

Podsumowując może Cavs pomyliłeś imię C.J. z jakimiś ksywami wymyślonymi z fonetycznej zabawy inicjałami naszych komentatorskich gwiazd w C+. Ti Di , Ti Pi etc..



Chomik - So sty 14, 2006 10:28 am
W 100 procentach zgadzam sie z Gimmim. CJ ma potencjal ale nie przesadzajmy nie jest jakims lebronem zeby w wieku 18 lat grywal tyle minut IMO Sloan patrzy przede wszystkim na dobro druzyny , licza sie zwyciestwa ktore latwiej przychodza jak graja bardziej doswiadczeni , poprosu lepsi zawodnicy. Trener ma w czym wybierac na pozycji obroncow i na dzis nie widzi miejsca w sladzie dla Milesa. Wiec po co koles ma siedziec bezczynnie na lawie Spokojna glowa gdy bedzie gotowy do gry na poziomie NBA Jerry da mu szanse. Pozycja Milesa w ekipie Thunerbirds umacnia sie , wyszedl juz w pierwszej piatce oby tak dalej !



Cavs - So sty 14, 2006 10:44 am
Podsumowując może Cavs pomyliłeś imię C.J. z jakimiś ksywami wymyślonymi z fonetycznej zabawy inicjałami naszych komentatorskich gwiazd w C+. Ti Di , Ti Pi etc.



gimmie - So sty 14, 2006 12:23 pm
thx Chomik nie popadajmy w samouwielbieni Sloana , ale tzreba przyznac ze z reguły jego decyzje wychodziły druzynie na dobre. Co nie zawsze widać w danym momęcie a z perspektyw czasu . Łacznie z Shandonami Andersonami itd:D

MOim zdaniem Cavs nie dość dobrze obserwujesz poczynania naszej "grubej białej drewnianej .." bowiem gra rewelacyjnie. Collins gdy ma dobry dzięń moze pomóc ale kompletnie nie umie blokować. POdobnie jak Humphires więc jakoś trudno jest mi zrozumieć dlaczego chcesz jednego z najlepszych specialistów od bloków i stawianai zasłon w całej lidze posłać na wiczny odpoczynek. Zresztą Greg i tak nie gra z reguły za długo. A jeszce gdy wróci Booz (kiedys napewno) ten czas mu się skróci jeszcze bardziej.
Zobacz jak gra Zo (dzis dla mnie znowu bohater spotkania 5 blków mimo ze Wade walnął TD) - a do tego podizelił się dziś prawie równo czasem gry z Shaqiem. Zobacz jak gra Motombo. MOim zdaniem zapotrzebowanie na gre takiego zawodnika jest ogromne. A Greg to nie tylko ostathnimi czasy dobre statystki to gra dla drużyny sporo asyst i z reguły sporo zbiórek.



Cavs - So sty 14, 2006 1:09 pm
Dobra koncze.Juz sie nie wypowiadam na temat czy CJ powinien wiecej grac w NBA czy nie, to w koncu mialo byc o Miles'ie w D-League.Wiec proponuje przerwac ten konflikt.Przyznaje wam racje jesli chodzi o to ze dla CJ'a bedzie najlepiej jesli bedzie gral w D-League, bo tam sie bedzie rozwijal, ale oczekuje tez poparcia z waszej strony jesli chodzi o oddawanie nie sprawdzonych zawodnikow do NBADL!!!

POZDRAWIAM



rumor92 - So sty 14, 2006 6:42 pm
W moim mniemaniu C.J Miles nie zasługuje nawet na wymienienie jego całego imienia. Z resztą zgadzam sie z tobą cavs. A ci którzy uważają że greg ostertag jest dobrym centrem ba średnim centrem mają chyba lekkie odchyły od normy. Ja sam znam 100 centrów lepszych od niego. pozdrowionka



Maxec - So sty 14, 2006 8:00 pm
Tia, powiedział co wiedział Jak na pierwszy post to gratulacje, jesteś rumor92 lepszym szpecem od NBA niż Sloan i Adelman, bo ci jakoś widzieli i widzą Ostera w składzie, mimo tych stu lepszych, których jakoby znasz. Swoją drogą aż 100, hmm, a w NBA jest 30 ekip ...



jazzmen - N sty 15, 2006 8:59 pm

Swoją drogą aż 100, hmm, a w NBA jest 30 ekip ...

może ten pan uważa za lepszych od Ostrego też zawodników europejskich lig, np. polskiej

Nawiązując jednak do tematu topicu C.J. zagrał trzeci mecz w barwach Tunderbirds i całkiem nieźle mu poszło zdoby 19 punktów (7-16 z gry w tym za trzy punkty 3-10 oraz z rzutów osobistych 2-4) co było największa liczbą idwyidualncyh punktów w jego drużynie, rónież 19 miał Tierre Brown. C.J. udowania swój potenciał i swoją wartość którą może już za rok udowodni w pierwszej piątce Jazz

EDIT
Zgadnicjcie kto wystąpił w tym meczu w drużynie Tulsa 66ers? Niejaki Cezary Trybański z Polska zdobył 2 punkty i miał 7 zbiórek, podożając tym tropem udałes sie do strony z jegp statsami i tak w 17 spotkaniach grał średnio 11 minut i zdobywał nie całe 2 punkty i troszeczke ponad 2 zbiórki,



LoveBeer - Cz sty 19, 2006 11:59 am

...Napisalem ze moglby grac za Ostertag'a bo ten gra 15 min na mecz (teraz juz sprawdzam statsy) i zdobywa 2.9 pkt na mecz i 4.4 zb, wiec za wiele w te 15 min nie robi, a Jazz maja dobrych wysokich graczy (Boozer, Okur, Humphries, Collins) wiec Ostertag nie potrzebnie minuty zabiera.Wedlug mnie jest maloprzydatny i wlasnie za jego minuty powinnien grac ten mlodzian.Jest jeszcze przeciez Robert Whaley ktory tez jest debiutantem i tak jak Miles gra ok. 9 min, ale ten to juz kapletnie nic nie robi i to jego Jazz powinni oddac do D-League a nie CJ'a

oj widac ze nie bardzo kumasz czacze statystki to nie wszystko - ostertag pilnuje po prostu kosza i pola 3s - to ze nie ma jak kiedys srednio po 3,5 bloku na mecz nie znaczy ze jest niepotrzebny - przede wszystkim juz samych prob wjazd na kosz jest po prostu mniej. to raz. dwa ze jest jeszcze ak. sloan jest nastawiony na defensywe i to nie przypadek ze sciagnal ostrego. bez wzgledu na to czy lubimy tego gracza czy nie, i jak widac zadajac klam stwierdzeniu ze jak raz mu (sloanowai) podpadniesz to jestes spalony

co do whaleya - moze jeszcze za duzo nie potrafi ale ma w sobie te energie, te walecznosc jakiej jazz potrzebuja. proponuje ogladnac mecz z nyk (jedyny mecz jazz ktory lecial w tym sezonie w c+) i zobaczysz o czym mowie. byly momenty meczu gdzie bylo widac tylko whaleya - ofensywne zbiorki, dobitki. jak mowie statystyki nie mowia wszystkiego i zeby wydawac jakies osady trzeba po prostu ZOBACZYC zawodnika (ow) w akcji. szczegolnie jesli piszemy o zawodnikach 'nie tych najlepszych'



Cavs - Pt sty 20, 2006 11:45 am
oj widac ze nie bardzo kumasz czacze



Cavs - So sty 21, 2006 3:43 pm
CJ rozegral wczoraj slaby mecz z Austin Toros.Zagral 21 minut i zdobyl w tym czasie tylko 7 pkt (3-6 z gry i 1-2 z osobistych) zaliczyl tez 4 zbiorki, 3 asysty i 1 przechwyt.

Po tym meczu jego srednie w D-League wygladaja nastepujaco:
rozegrane mecze: 6
rozegrane mecze w S5: 4
minuty na mecz: 25
rzuty celne-rzuty oddane (za 2): 25-59
skutecznosc z gry: 42 %
rzuty celne-rzuty oddane (za 3): 7-23
skutecznosc za 3: 30%
rzuty celne-rzuty oddane (osobiste): 17-28
skutecznosc z osobistych: 60%
zbiorki na mecz (w ofensywie): 0.8
zbiorki na mecz (w defensywie): 2.5
zbiorki na mecz (razem): 3.3
asysty na mecz: 1.5
przechwyty na mecz: 1.67
bloki na mecz: 0.33
straty na mecz: 2.33
faule na mecz: 3.17
punkty na mecz: 12.3